
Her kan bl.a. nævnes:
3,5 x 17” forhjul fra en FZR 1000 og 5,5 x 17” baghjul fra en XJR
XJR Bremse- og koblingscylinder med justerbare greb
13 rækkers oliekøler med termostat
Armerede koblings- og bremseslanger både for og bag
Blue dot Bremsecalibre foran og bagtil
Wilbers bagdæmper
Bagsvinger fra en XJR = Lige kædeflugt uden ændring på baghjul og passende afstand mellem dæk og kæde.
Spejle fra en Bandit 1200 = udsyn bagud ad libitum
Alu-styrbro med superbike styr (Originalt styr medfølger)
MRA kåbeglas med justerbart visir (Originalt lavt kåbeglas medfølger)
Giuliari sportssæde med nyt betræk + komfortsæde på original sædebund
Bagagebærer til GIVI topboks
XJR forrør, mellempotte og udstødning.
I vinteren 13/14 fik den en større overhaling hvor XJR 1300 motoren fra krybekælderen blev monteret. Motoren købte Jeg i 2009 hvor den havde gået ca. 5.000Km, den har nu kørt ca. 32.000Km i alt.
I samme forbindelse blev stellet glasblæst, og malet i original farve med klar lak til sidst.
Derudover blev der monteret flg. nye dele:
Gaskabel og chokerkabel
Kronrørslejer og hovedlejer i bagsvinger
Komplet nye forgaffelben som fik nye Wilbers fjedre isat fra starten.
Nye indsugningsstudse + nye iridium tændrør
De 2 store sideskjolde under tank/sæde
Ved salg medfølger/monteres nye ”BRAKING” bremseskiver + bremsebelægninger.
Klenodiet sælges til den rette liebhaver for ca. 35-40.000,- kr. alt efter hvor meget der skal følge med af alle de gode sager der sidder på den og det der stadig ligger i krybekælderen.
Henvendelse pr. PB, Mail eller tlf. 3054 3202 (uden for arbejdstiden, tak)
Mvh. Bæ9