Medlemmer af FJ-Club og lignende var henvist til tribunerne, medens salen var dækket med lange borde med kendisser og sportsfolk.
Ved et af bordene var der bænket 30 - 40 politikere og derfra hvor jeg sad så det ud som om man havde valgt at placere venstrefløjen til venstre og så fremdeles.
Johanne Schmidt-Nielsen sad faktisk for bordenden længst tilvenstre og Lars Løkke Rasmussen sad temmelig langt ovre tilhøjre, dog ikke i nærheden af bordenden

Der var dermed ca. 20 meters afstand mellem de to politikere, der jo har meget afvigende holdninger til mangt og meget, og jeg har bevidnet at begge har ben i næsen, f. eks. tolererer Johanne ikke at man "pisser hende op og ned ad ryggen" og jeg har også set Lars træde i karakter og uddele lussinger, hvis det har været nødvendigt.
Fire gange ( 4 ) så jeg Johanne knipse højlydt med fingrende medens hun kiggede på Lars og når hun fik kontakt lavede hun trutmund og slog taktfast mod læberne med pege- og langemand, som et tydeligt signal om, at nu var det altså tid til en smøg

Hver gang sprang Lars op, hankede op i smøgerne og begav sig ud af salen sammen med Johanne.
Min pointe er - man kan godt være uenige om noget, men være pot og pande i andre sammenhænge - det er god stil

Mht. til mig selv og FJ Club, så er der ingen der kan se det, men jeg har haft benzin i blodet fra tidlig barndom.
Da jeg som 17-årig købte min første bil med nummerplader var det nummer 10 i rækken af motorkøretøjer, idet jeg fra femårs-alderen altid disponerede over bil eller mc til markræs.
Jeg har i hele mit voksne liv haft MC, og har flere gange forsøgt at komme i social kontakt med ligesindede - hver gang er det strandet på at det faktisk var noget andet end motorcyklerne, der havde den største interesse for de andre, så jeg trak mig igen og fortsatte med at køre alene.
Men da jeg mødte FJ-folket, kunne jeg glædestrålende fortælle kone og venner at jeg nu endelig havde fundet mine soul-mates, og at der selvfølgelig var nogle jeg var mere enige med end andre, men at der ikke var idioter i medlemsskaren

Lov mig at jeg kan blive ved med at komme med den påstand

God weekend !
Mvh
Bjarne