Hvad der skulle have være en hygge tur til Thy ligesom de sidste 24 år i træk den blev desværre ændret da en foran kørende drejede til højre. fint trak ud til venstre og ville glide forbi når han var væk desværre mente en bil der holdte i højre side at han godt kunne nå over vejen.. Det KU han ikke..
Frue har der ikke så godt. ikke brækket noget men har ligesom fået " tæsk " men er i bedring. Jeg rydede bare instrument bordet og slog en bule i tanken en træls sted, så... Ingen skader skedt.
Så pas på jer selv derude.. Andre gør det ikke
Mvh per og Julie
Endnu en dokumentation på at vi skal passe på derude. Der kan så hurtigt ske ændringer i tilværelsen.
Rigtig dejligt, at der ikke er sket alvorlige personskader. Håber de psykiske men forsvinder indenfor en rimelig tid.
Min gamle far lærte mig altid, at jeg skulle passe på andre trafikanter. De kører tilsvarende som konfirmander uden arme og ben, jeres uheld er et bevis herpå.
Shit mand! Jeg er glad for at høre I ikke har fået alvorlige fysiske skader. Jeg håber I kommer hurtigt op på hesten igen. De bedste hilsener og god bedring.....
Brian
Øv hvor er det surt
Jeg ønsker jer også rigtig god bedring og håber I kommer hurtigt op på hesten igen
Hvis I har overskud til et spørgsmål, så er jeg nysgerrig efter at vide, om føreren bar refleksvest eller tilsvarende "selvlysende" jakke ?
Jeg ved godt det ikke får annulleret ulykken, men jeg er interesseret i, at få reduceret disse "sidevejs-ulykker" og jeg håber, at ved at bære refleksvest, kan man måske få bilisterne til at opdage een, inden det er for sent
Grimme billeder men godt i slap med knubs.
Når nu en hvid FJR kan overses er der sgu ikke meget håb for oss andre - der er for mange idioter i bilerne derude.
Jeg håber I begge snart er friske igen, og at I kommer på 2 hjul igen hurtigst muligt
Fy for satan. Jeg var på besøg hos Allan377 i dag, da han fortalte at den hvide FJR havde været involveret i et uheld og var smadret. Det er nok den største frygt man har som motorcykelist, at komme slemt til skade og få smadret sin motorcykel. Det er godt at høre at i har det godt efter omstændighederne.
Hej med jer
Tak for alle de ”god bedring”. Vi er alle i bedring jeg begyndte at arbejde igen i mandags fruen må desværre nok vente en stykke tid i nu.. "Dino" skræver stadigvæk med benene men bliver lavet
der går nok en 3 uger inden den er færdig. ikke fordi der er noget i vejen med værkstedet
Reservedele går bare tit i restordre.. men så bliver den gamle Honda da luftet lidt ..
Fruen har meddelt hun ikke vil bag på den til Harzen såå det bliver nok i bil..
man går jo ikke glip af en hygge weekend vel.