Er kommet til første problem: den ene sidetaske kan ikke tages af. Håndtaget kan ikke vippes op så tasken kan tages af.
Nogen der har et forslag what to dom- vil nødig vride noget i stykker

Du kan rette de ombukninger til side i den ene side af hver hængsel som låser pinden, og bagefter skubbe pinden ud med et søm - det er den nemmeste måde at skille og samle. Ulempen, hvis man synes det er det, er, at hængslet på låg-siden også bliver malet. En lidt større ulempe er, at ombøjningerne ikke kan tåle at blive rettet ud og bukket om igen mere end et par gange før de knækker af. Jeg har udført manøvren på to sæt tasker uden at få problemer bagefter (ved 1 opretning og bukning pr. sæt), og vil foreslå at du gør det på den måde.Bimmer1100695 skrev:Tak for god hjælp.
Lidt motionering - det hjalp.
Nu skal jeg til at skille den ad og forberede til en total omlakering. Må i gang med at se fotos og finde inspiration til en flot farve....
Hvordan gjorde du mht. at betale afgift af din politi MC?Ctlund408 skrev:Min havde også en kedelig hvid inden jeg gik igang.
kig på http://fjr1300.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak for gode hintscavione100 skrev:Du kan rette de ombukninger til side i den ene side af hver hængsel som låser pinden, og bagefter skubbe pinden ud med et søm - det er den nemmeste måde at skille og samle. Ulempen, hvis man synes det er det, er, at hængslet på låg-siden også bliver malet. En lidt større ulempe er, at ombøjningerne ikke kan tåle at blive rettet ud og bukket om igen mere end et par gange før de knækker af. Jeg har udført manøvren på to sæt tasker uden at få problemer bagefter (ved 1 opretning og bukning pr. sæt), og vil foreslå at du gør det på den måde.Bimmer1100695 skrev:Tak for god hjælp.
Lidt motionering - det hjalp.
Nu skal jeg til at skille den ad og forberede til en total omlakering. Må i gang med at se fotos og finde inspiration til en flot farve....
Indercoveret til taskerne bør du bare dække af - gummilisten kan tages ud. At tage indercoveret ud tror jeg er ret svært (læs: jeg ved ikke hvordan det gøres)
Alternativt kan man bore nitterne ud, men sørg for at skaffe nogle nye korte nogle i alu som du kan sætte på bagefter igen, for de må ikke være ret lange. Tror de var 4,6 mm dem jeg brugte i sin tid, og vist ca. 6mm i tykkelsen. Måske kan en anden herinde oplyse størrelsen, men ellers må du prøve at måle på dem du får taget ud.
Mvh
Carsten