Først, tak fordi jeg måtte være med i dette forum. Det er altid rart og læse lidt om andres erfaringer med en bestemt type MC.
Jeg er en pæn ung mand på 48, som i maj måned 2015, købte en FJR1300 årgang 2013. Startede i 2002 min mc karriere, med en Honda VFR750 fra '91 - har siden været omkring et par Apriliaer, og er altså nu endt med denne fantastiske Yamaha "knallert

Nu til mit spørgsmål. Jeg har selvfølgelig været igennem forummet, men kunne alligevel godt tænke mig og høre, hvad andre må lægge i forsikring for en FJR1300. Sidste år var der, så vidt jeg kunne se, lidt skriv om en evt. rabat aftale til FJClub.dk. Er der blevet mere ud af dette?
Grunden til mit spørgsmål er, at jeg hos TopDk. betaler ca. 6500,- årligt. Ansvar, kasko, førerulykke. 3600,- i selvrisiko. Og det er endda med alt hvad den kan trække af rabatter. Samlerabat, medlem af Touring klub, og Novo aftale.
Jeg syntes det er dyrt, og kunne derfor godt tænke mig at høre hvad andre giver.
Håber der er nogle venlige sjæle der har lyst til at bidrage med lidt oplysninger.
På forhånd tak.
Vh.
Per