Tilstede var Allan - Allan377, Bent - Klein475, Henrik - Ghost641, Henning og Bente - Stich348 + kone og undertegnet

JensH188 skrev:Mic & Carsten
Nu var det en spontan tur aftalt via SMS og tildels FB
Er det ALLE spontane ture I laver, hvor I spørger om medlemmerne vil med![]()
Næh. Jeg har været med i flere spontane ture også sammen med klubmedlemmer - også uden at de er blevet slået op efterfølgende her på forum.
Ligger I alle ture I aftaler indenbyrdes op under "Kommende Aktiviteter"![]()
![]()
Se forrige svar
Hvis I gjorde så burde der være lidt flere ture, forslag til ture liggende eller![]()
![]()
Ja hvis vi gjorde, ville der være flere ture...
Men det er måske ikke tilladt at ligge billedemateriale/tekst op, uden at det først har stået under "Kommende Aktiviteter" eller hvad![]()
Jo, som nævnt er alt sådan noget tilladt. Men arrangementer over fjæsbogen kunne vel ligeså godt blive der, tænker jeg?
Vil da gerne vide det, for så skal jeg nok lade være med at gøre det en anden gang
Jeg synes meget gerne "det" må fortsætte - synes som sagt at det er hyggeligt at se sådan nogen billeder. At jeg ikke selv ville gøre det af hensyn til at andre ikke skal føle sig snydt, er jo blot et princip som du og andre ikke behøver at bruge
EnigHej Jens
Kører invitationen over SMS er det da lækkert at kunne dele begivenheden og billederne med deltagerne - og det for min skyld gerne her på forum. Men kører de over fjæsbogen, kunne resume'et vel ligeså blive der oss, eller?
Personligt synes jeg det er hyggeligt at se billeder fra hyggeture.
Men hvis jeg ikke bliver inviteret kan jeg jo godt føle mig lidt tilsidesat![]()
Enig, havde været rart med lidt mere at plukke iHelt enig med dig - også i sidste sætning vedr. arrangementer på tværs af landet.
Jeg holdt forleden et kaffemøde og fik da også fint besøg, men det kunne være fint med endnu flere arrangementer "at plukke i".
Du får bare en SMS næste gangJa, ja. Godt ord igen![]()
Det jeg faldt over, var bare meldingen "Kom nu drenge"
Jamen det gør vi jo....... Selv om det regner. Vi skal bare vide det![]()
Mic