Hyggetur Roskilde Havn

Generel Debat og info. Funstuff, turbeskrivelser og rejsetips.
Besvar
Brugeravatar
JensH188
Administrator
Indlæg: 706
Tilmeldt: 18 apr 2015 11:51
Geografisk sted: Helsinge
Model: FJ 1100 36Y
Årgang: 1984
Kontakt:

Hyggetur Roskilde Havn

Indlæg af JensH188 »

Hyggelig aftentur hvor nogle af os gamle medlemmer mødte med nogle af de nye medlemmer på Roskilde Havn ;)
Tilstede var Allan - Allan377, Bent - Klein475, Henrik - Ghost641, Henning og Bente - Stich348 + kone og undertegnet :P

Billede

Billede

Billede
FJ 1100 36Y - 1984 :P
https://www.fj1300.dk/

Jens :P
Brugeravatar
Allan377
Indlæg: 114
Tilmeldt: 22 apr 2015 16:02
Model: FJR 1300 RP13
Årgang: 2016

Re: Hyggetur Roskilde Havn

Indlæg af Allan377 »

Fedt... det må kunne lade sig gøre at flere kan komme om Torsdagen...... 8-)

Kom nu drenge..... :lol:

Ingen dårlige undskyldninger når solen skinner :mrgreen:
Baby nr. 1 - min FJR 1300 RP13 :lol:
Brugeravatar
mic291
Indlæg: 278
Tilmeldt: 18 apr 2015 19:02
Model: FJR 1300
Årgang: 2016

Re: Hyggetur Roskilde Havn

Indlæg af mic291 »

Måske turen var aftalt på Fjæsen :oops:
Mic
Brugeravatar
cavione100
Administrator
Indlæg: 304
Tilmeldt: 21 apr 2015 09:06
Geografisk sted: Ribe, Sønderjylland
Model: FJ 1200
Årgang: 1991

Re: Hyggetur Roskilde Havn

Indlæg af cavione100 »

Hej Mic

Tror det er et godt gæt :o - måske er det derfor det står under "Generel Debat" og ikke under "Forum", hvor klubben har trådene vedr. aktiviteter - så vi kan tage en rigtig debat om det :geek:

Når Allan siger "Kom nu drenge" hvad mener han så mon? Kan man godt det med tilbagevirkende kraft, eller er det mon en invitation til næste torsdag? Og skal den i så fald skrives ind under kommende aktiviteter? Sikke muligheder :lol:

C
Brugeravatar
JensH188
Administrator
Indlæg: 706
Tilmeldt: 18 apr 2015 11:51
Geografisk sted: Helsinge
Model: FJ 1100 36Y
Årgang: 1984
Kontakt:

Re: Hyggetur Roskilde Havn

Indlæg af JensH188 »

Mic & Carsten

Nu var det en spontan tur aftalt via SMS og tildels FB

Er det ALLE spontane ture I laver, hvor I spørger om medlemmerne vil med :?:
Ligger I alle ture I aftaler indenbyrdes op under "Kommende Aktiviteter" :?: ;)
Hvis I gjorde så burde der være lidt flere ture, forslag til ture liggende eller :?: :P

Men det er måske ikke tilladt at ligge billedemateriale/tekst op, uden at det først har stået under "Kommende Aktiviteter" eller hvad :?:
Vil da gerne vide det, for så skal jeg nok lade være med at gøre det en anden gang :o
FJ 1100 36Y - 1984 :P
https://www.fj1300.dk/

Jens :P
Brugeravatar
cavione100
Administrator
Indlæg: 304
Tilmeldt: 21 apr 2015 09:06
Geografisk sted: Ribe, Sønderjylland
Model: FJ 1200
Årgang: 1991

Re: Hyggetur Roskilde Havn

Indlæg af cavione100 »

Hej Jens - alt er tilladt, især under "Diverse", men jeg kan godt følge Mic's point som jeg tænker må være, at det er underligt at se et efterskrift over en hyggetur hvor man ikke selv fik chancen for at komme med.

Jeg har været med i flere spontane ture også sammen med klubmedlemmer - også uden at de er blevet slået op efterfølgende her på forum.

Personligt synes jeg det er hyggeligt at se billeder fra hyggeture, også selvom jeg ikke forlods anede noget om deres eksistens.
Men hvis jeg ikke bliver inviteret kan jeg jo godt føle mig lidt tilsidesat :roll:

Kører invitationen over SMS er det da lækkert at kunne dele begivenheden og billederne med deltagerne - og det for min skyld gerne her på forum. Men kører de over fjæsbogen, kunne resume'et vel ligeså godt blive der oss, eller?

Jeg synes dog generelt at vi skal passe på ikke at blande de to "FJ-klubber" sammen, primært fordi den ene af "klubberne" er for udvalgte medlemmer på et sted som alle måske ikke kommer forbi.

Jeg har sat mine spontane kommentarer til dine spørgsmål Ind nedenfor.

Mvh

Carsten
JensH188 skrev:Mic & Carsten

Nu var det en spontan tur aftalt via SMS og tildels FB

Er det ALLE spontane ture I laver, hvor I spørger om medlemmerne vil med :?:
Næh. Jeg har været med i flere spontane ture også sammen med klubmedlemmer - også uden at de er blevet slået op efterfølgende her på forum.
Ligger I alle ture I aftaler indenbyrdes op under "Kommende Aktiviteter" :?: ;)
Se forrige svar
Hvis I gjorde så burde der være lidt flere ture, forslag til ture liggende eller :?: :P
Ja hvis vi gjorde, ville der være flere ture...

Men det er måske ikke tilladt at ligge billedemateriale/tekst op, uden at det først har stået under "Kommende Aktiviteter" eller hvad :?:
Jo, som nævnt er alt sådan noget tilladt. Men arrangementer over fjæsbogen kunne vel ligeså godt blive der, tænker jeg?
Vil da gerne vide det, for så skal jeg nok lade være med at gøre det en anden gang :o
Jeg synes meget gerne "det" må fortsætte - synes som sagt at det er hyggeligt at se sådan nogen billeder. At jeg ikke selv ville gøre det af hensyn til at andre ikke skal føle sig snydt, er jo blot et princip som du og andre ikke behøver at bruge :D
Brugeravatar
JensH188
Administrator
Indlæg: 706
Tilmeldt: 18 apr 2015 11:51
Geografisk sted: Helsinge
Model: FJ 1100 36Y
Årgang: 1984
Kontakt:

Re: Hyggetur Roskilde Havn

Indlæg af JensH188 »

Hej Jens
Kører invitationen over SMS er det da lækkert at kunne dele begivenheden og billederne med deltagerne - og det for min skyld gerne her på forum. Men kører de over fjæsbogen, kunne resume'et vel ligeså blive der oss, eller?
Enig ;)
Personligt synes jeg det er hyggeligt at se billeder fra hyggeture.
Men hvis jeg ikke bliver inviteret kan jeg jo godt føle mig lidt tilsidesat :roll:

Skal nok sende dig en SMS næste gang :P

Takker for dine svar ;)
Synes generelt at der efterhånden bliver arrangeret alt for lidt på tværs af landet :oops: :(
FJ 1100 36Y - 1984 :P
https://www.fj1300.dk/

Jens :P
Brugeravatar
cavione100
Administrator
Indlæg: 304
Tilmeldt: 21 apr 2015 09:06
Geografisk sted: Ribe, Sønderjylland
Model: FJ 1200
Årgang: 1991

Re: Hyggetur Roskilde Havn

Indlæg af cavione100 »

Hej Jens

Helt enig med dig - også i sidste sætning vedr. arrangementer på tværs af landet.
Jeg holdt forleden et kaffemøde og fik da også fint besøg, men det kunne være fint med endnu flere arrangementer "at plukke i".

Det kunne så være en opfordring til at slå det op på forum, inden I holder sådan et møde igen - ellers komme det fromme ønske nok ikke til at ske (medmindre de nævnte SMS'er kører på tværs af landet) :lol:

Mvh

C
Brugeravatar
JensH188
Administrator
Indlæg: 706
Tilmeldt: 18 apr 2015 11:51
Geografisk sted: Helsinge
Model: FJ 1100 36Y
Årgang: 1984
Kontakt:

Re: Hyggetur Roskilde Havn

Indlæg af JensH188 »

Helt enig med dig - også i sidste sætning vedr. arrangementer på tværs af landet.
Jeg holdt forleden et kaffemøde og fik da også fint besøg, men det kunne være fint med endnu flere arrangementer "at plukke i".
Enig, havde været rart med lidt mere at plukke i :) Ville måske ha været kommet hvis jeg var blevet inviteret :P

Skal nok huske at slå op på forum, hvis der bliver arrangeret noget interessant ;)
FJ 1100 36Y - 1984 :P
https://www.fj1300.dk/

Jens :P
Brugeravatar
cavione100
Administrator
Indlæg: 304
Tilmeldt: 21 apr 2015 09:06
Geografisk sted: Ribe, Sønderjylland
Model: FJ 1200
Årgang: 1991

Re: Hyggetur Roskilde Havn

Indlæg af cavione100 »

Hej Jens

Mht. det nævnte møde: Jamen det blev du skam - det gjorde hele klubben!

Invitationen kom ud en god måneds tid før mødet blev holdt - d. 16. marts. Du svarede i øvrigt selv samme dag at du desværre blev forhindret! :shock:

Tråden ligger i det gamle forum:

http://www.fjclub.dk/oldforum/viewtopic.php?f=15&t=4182

Mvh

Carsten
Brugeravatar
JensH188
Administrator
Indlæg: 706
Tilmeldt: 18 apr 2015 11:51
Geografisk sted: Helsinge
Model: FJ 1100 36Y
Årgang: 1984
Kontakt:

Re: Hyggetur Roskilde Havn

Indlæg af JensH188 »

:oops:
Beklager at mine tanker og helbred har været andetsteds, så jeg havde glemt det :oops: :shock:
FJ 1100 36Y - 1984 :P
https://www.fj1300.dk/

Jens :P
Brugeravatar
mic291
Indlæg: 278
Tilmeldt: 18 apr 2015 19:02
Model: FJR 1300
Årgang: 2016

Re: Hyggetur Roskilde Havn

Indlæg af mic291 »

Ja, ja. Godt ord igen :D

Det jeg faldt over, var bare meldingen "Kom nu drenge"
Jamen det gør vi jo....... Selv om det regner. Vi skal bare vide det ;)

Mic
Mic
Brugeravatar
JensH188
Administrator
Indlæg: 706
Tilmeldt: 18 apr 2015 11:51
Geografisk sted: Helsinge
Model: FJ 1100 36Y
Årgang: 1984
Kontakt:

Re: Hyggetur Roskilde Havn

Indlæg af JensH188 »

Ja, ja. Godt ord igen :D
Det jeg faldt over, var bare meldingen "Kom nu drenge"
Jamen det gør vi jo....... Selv om det regner. Vi skal bare vide det ;)
Mic
Du får bare en SMS næste gang :P
FJ 1100 36Y - 1984 :P
https://www.fj1300.dk/

Jens :P
Brugeravatar
mic291
Indlæg: 278
Tilmeldt: 18 apr 2015 19:02
Model: FJR 1300
Årgang: 2016

Re: Hyggetur Roskilde Havn

Indlæg af mic291 »

Hej Jens.
I stedet for at sende en sms til hele klubben, er det så ikke nemmere at skrive en besked i aktiviteter :)

Mic
Mic
Brugeravatar
JensH188
Administrator
Indlæg: 706
Tilmeldt: 18 apr 2015 11:51
Geografisk sted: Helsinge
Model: FJ 1100 36Y
Årgang: 1984
Kontakt:

Re: Hyggetur Roskilde Havn

Indlæg af JensH188 »

God idé Mic :)
FJ 1100 36Y - 1984 :P
https://www.fj1300.dk/

Jens :P
Brugeravatar
Ghost641
Indlæg: 131
Tilmeldt: 21 apr 2015 00:29
Geografisk sted: Vallensbæk
Model: FJR 1300 RP13
Årgang: 2006

Re: Hyggetur Roskilde Havn

Indlæg af Ghost641 »

Jeg tilslutter mig, at vi skal være bedre til at publicere spirende småture her på forum, så der bliver noget at vælge mellem. Jeg ser gerne nogen flere Roskilde havn ture slået op, evt. med andet mødested inden havnen ;)

Jeg ser også gerne initiativer til Munkholmbro ture og andre hel eller halvdags ture.

For eksempel har Allan377 og jeg talt om Roskilde på torsdag. Nu kan jeg ikke, men hvis Allan og jeg havde lavet en aftale, så kunne vi jo godt lige smide en note på forum, så andre fik chancen for at slutte sig til. Jeg tænkte ikke rigtig over det før jeg læste dette indlæg, men det gør jeg bestemt nu 8-)

På fjæset "Motorcykler og ture" er der rigtig mange forslag man kan blive inspireret af.
Men husk at smide en note på forum hvis der arrangeres noget andre i vores lille klub kunne have glæde af.

Vi ses derude :mrgreen:
FJR 1300A - RP13 - Silver Storm.
Besvar