Jeg er i gang med foring af boksen med voksdug fastgjort med velcro hele vejen rundt - så snart det er færdigt følger der billeder med dåser i
Indtil da kan jeg meddele at den indvendigt måler 40 x 30 x 12 cm altså knap 15 liter.
Selve ombytningen af bagstykke til boks med bagstykke tager ca. 10 minutter, når man har prøvet det før.
Glæder vi os til at se
Spændende med voksdug. Er det sådan en rød og hvid ternet fætter fra en italiensk restaurant ? Det kan der blive en hel picnic kurv ud af
Hermed billeder af mit standardudstyr i boksen: Arbejdshandsker, ekstra kørehandsker, regnbukser, regnjakke, førstehjælpskasse, trafikofficial udstyr, bødeblok (ses ikke, da den ligger under trafikofficialudstyret) og fire cola'er.
Hej Bjarne
Det ser fint ud det ser ud som om der er plads til det som plejer at ligge i plast posen på bagagebæreren.
1. Kan boksen aflåses ?
2. Hvorledes er den monteret ?
Så selvfølgelig gerne at den passende ind på samme måde som passagersæden uden brug af værkøj.
3. Og var det noget der stadig kunne skaffes ?
Søren118 skrev:Hej Bjarne
Det ser fint ud det ser ud som om der er plads til det som plejer at ligge i plast posen på bagagebæreren.
1. Kan boksen aflåses ?
2. Hvorledes er den monteret ?
Så selvfølgelig gerne at den passende ind på samme måde som passagersæden uden brug af værkøj.
3. Og var det noget der stadig kunne skaffes ?
mvh Søren
Boksen kan kun åbnes når forsædet er fjernet - dermed låst.
Boksen er støbt ud i et med bagstykket der indrammer baglygterne det - det tager ca. 10 minutter at skifte til normal med to sæder.
Jeg købte to da jeg var i gang for at spare fragt, da jeg var sikker på at der ville være andre interesserede - pris: 1.000,- i farven som ovenstående politimotorcykel.
Passer til og med model/årgang 2005 - RP04, RP08 og RP11
Allan,
Ifølge det link du har sat ind til Corbin, så synes jeg kun de har til 2001-2005 modellerne. Billederne på deres webside er også maskiner fra før 2006. Er du sikker på de har dem til RP13 mv. ?
Du har nok ret, ikke rigtigt tjekket - uanset hvad skal det ikke bestilles i USA, men England/Tyskland ell. Sverige hvor de også har forhandler... men med 853,- dollars er det lige i overkanten som Bjarne skriver....
God weekend
Bortset fra det var Jens Winther på Havnen med ("Erik´s FJR"), hvor Doktoren havde en lang snak om CO, lamda, sensor osv. med Jens.
Ghost641 skrev:Allan,
Ifølge det link du har sat ind til Corbin, så synes jeg kun de har til 2001-2005 modellerne. Billederne på deres webside er også maskiner fra før 2006. Er du sikker på de har dem til RP13 mv. ?