Hvis jeg var dig ville jeg "nøjes" med først at sætte stålarmerede slanger på, og dernæst - om nødvendigt - skifte bremse-pumpen ud med en fra en FJR. Tænker at det er de to ting der tilsammen giver en bedre "feel" på forbremsen, så håndtaget ikke går i bund.
Blue-dot kalibrene er i teorien stivere end de alm. kalibre, men mon ikke det i virkeligheden kun er i teorien at man kan mærke forskellen. Det tror jeg
Fandt f.eks. den her pumpe hvis du vil have sådan en:
http://www.ebay.de/itm/BREMSPUMPE-VORNE ... 541a4242d4
- eller en tilsvarende
FJR pumpen har justerbar håndtag, og giver nok også et lidt højere tryk ved samme påvirkning tror jeg. På min 1200 var jeg træt af at håndtaget kunne gå lang over halvvejs ind, og skiftede "hele møget" - men tror måske primært det var de gamle slanger der fjedrede, og derfor var årsagen til det... så skift evt. slangerne ud med stålarmerede først
Mvh
Carsten
PS Bemærk at du bør tjekke om bremsekontakten følger med (fik ikke tjekket mit link), ellers lige finde sådan en oss' f.eks. hos ham du handler ved - det er selvfølgelig vigtig at du stadig har bremselys fra forbremsen
