Hej begge
Fjolle: Jeg elsker kinderæg. Men hader kickstarter. Jeg bor i sønderjylland for at få førstnævnte billigt, og for sidstnævnte har jeg købt en mc med el-starter. Det skulle du prøve en dag - det er ret lækkert
Bjarne: Vi har været til naboens fødselsdag i fredags, og til vildtfest i lørdags, så vi er allerede godt integreret nu
Vægtene får jeg lavet i Tyskland, og kan godt bestille et sæt til dig. Du kan selv bestemme layout hvis du f.eks. gerne vil have kraven tættere ind mod styret - man laver bare en tegning med mål på. Prisen er 600,- så de er ikke i den billigste ende, og kan måske købes billigere et andet sted (?) Sig til hvis det er. PS: De er ikke forchromede, men lavet i poleret rustfri stål.
PPS: Jeg kender ikke lige længderne på de forskellige håndtag. Jeg har selv sat et sæt Saito-håndtag på, og mener også at de er en smule kortere end de originale (?). På første billede kan du se jeg har sat sådan nogle på, og vægtene passer stadigvæk (på billedet nedenfor sidder de originale håndtag på). Der er ikke meget arbejde i at hive håndtagene af og lime nogle nye på med varmefast silicone. Evt. kunne du endda nøjes med at hive dine håndtag af, og lime dem på igen der hvor de skal sidde?
Til alle andre der måtte læse dette: De originale håndtag er IKKE nemme at hive af! Jeg forestiller mig at de nok bliver ødelagt i varmetrådene hvis man prøver. Jeg købte til min istedet et brugt styr til venstre og en gasrulle med overfald til højre side på Ebay, så jeg stadig har de originale i OK tilstand. Kan ikke li' at ødelægge noget der ikke fejler noget
Og så spørger nogen måske: Hvorfor dælen hev du dem af hvis de var OK? Svaret er: 07' modellen, som min er, er alt for stram i gashåndtaget fra fabrikken og håndtagene er samtidig alt for glatte. Saito'erne er i blødere gummi og lidt tykkere. De er MEGET skønnere at køre med, også selvom jeg har fået lettet modstanden lidt på anden vis... Og som det kan anes på første billede, passer elektronikken perfekt ned i samme hul som de originale
Mvh
C