Bremse skiver
Bremse skiver
Hej. Er nogen der kender disse skiver. Sidder på en fj1200 1tx. De er meget slidte i de bøsninger. Måske man kan finde nogle andre, de måler ø 300 6 huller. Indvendig mål er 132
- Vedhæftede filer
-
- ganner.jpg
- (32.16 KiB) Downloadet 10516 gange
-
- Geografisk sted: 8766 Sandvad
- Model: FJR 1300 non abs
- Årgang: 2002
Re: Bremse skiver
Hej Ganner
Køre du med et adapter på dine kalibre , så kaliberne er flyttet længere ud , væk fra forgaflen ?
Bremseskiverne på din 1tx skulle være Ø 282 mm, jeg har prøvet at forstørre billedet og det "ser" ud til, at du køre med 16 " forhjul, så du må se om der står et navn eller et mærke på skiverne , evt at google div. mål på dine skiver.
vh.
Karstenkmc9
Køre du med et adapter på dine kalibre , så kaliberne er flyttet længere ud , væk fra forgaflen ?
Bremseskiverne på din 1tx skulle være Ø 282 mm, jeg har prøvet at forstørre billedet og det "ser" ud til, at du køre med 16 " forhjul, så du må se om der står et navn eller et mærke på skiverne , evt at google div. mål på dine skiver.
vh.
Karstenkmc9
-
Hej Ganner
Prøv at kigge lidt på Yamaha V Max årg 84-87, de køre med Ø 298 bremseskiver og de ligner til forveksling dem der sidder på din 1 tx`er.
Du kan evt. tage et billed med din telefon og sende det til Jensh188 , så kan han sætte billedet ind for dig.
vh
Karstenkmc9
Prøv at kigge lidt på Yamaha V Max årg 84-87, de køre med Ø 298 bremseskiver og de ligner til forveksling dem der sidder på din 1 tx`er.
Du kan evt. tage et billed med din telefon og sende det til Jensh188 , så kan han sætte billedet ind for dig.
vh
Karstenkmc9
Tak. Det er lidt svœrt at ligge billeder op
- Vedhæftede filer
-
- ganner.jpg
- (32.16 KiB) Downloadet 10497 gange
Hej Ganner.
Vores webmaster har for nylig lavet en vejledning under informationer.
Mic
Vores webmaster har for nylig lavet en vejledning under informationer.
Mic
Mic
Hej. Ja det sidder adapter på. Den vist importeret fra ItalienKarstenkmc9 skrev:Hej Ganner
vh.
Karstenkmc9
-
Hej Ganner
Jeg fandt nogle skiver på google til V max, de måler Ø 298 x 132,1 x 5, nogle flydende, lige som du har og andre er med fast nav
Men
det der med adapter imellem forgaffel og kaliber tror jeg ikke er lovligt i lille danmark
men den bremser nok noget bedre med de store skiver end med de små
Her er en mulighed . TRW LUCAS MSW224 bremseskive Yamaha
SJE Engineering
v/ Peter Steen Sørensen Jennumvej 142
7100 Vejle Danmark
Tlf: (+45) 24 40 47 87
Email:
info@psje.dk
Kender ikke noget til firmaet, ellers kan du prøve Mcgaragen.dk i Ålbæk
vh
Karstenkmc9
mob
40722010
Jeg fandt nogle skiver på google til V max, de måler Ø 298 x 132,1 x 5, nogle flydende, lige som du har og andre er med fast nav
Men

men den bremser nok noget bedre med de store skiver end med de små

Her er en mulighed . TRW LUCAS MSW224 bremseskive Yamaha
SJE Engineering
v/ Peter Steen Sørensen Jennumvej 142
7100 Vejle Danmark
Tlf: (+45) 24 40 47 87
Email:
info@psje.dk
Kender ikke noget til firmaet, ellers kan du prøve Mcgaragen.dk i Ålbæk
vh
Karstenkmc9