Johanne & Lars

Diskussioner
Besvar
Brugeravatar
BjarneBach589
Indlæg: 123
Tilmeldt: 20 apr 2015 23:04
Model: FJR 1300 RP28
Årgang: 2017

Johanne & Lars

Indlæg af BjarneBach589 »

For et par år siden var jeg til kåring af årets sportsmand i Boksen i Herning.

Medlemmer af FJ-Club og lignende var henvist til tribunerne, medens salen var dækket med lange borde med kendisser og sportsfolk.

Ved et af bordene var der bænket 30 - 40 politikere og derfra hvor jeg sad så det ud som om man havde valgt at placere venstrefløjen til venstre og så fremdeles.

Johanne Schmidt-Nielsen sad faktisk for bordenden længst tilvenstre og Lars Løkke Rasmussen sad temmelig langt ovre tilhøjre, dog ikke i nærheden af bordenden ;-)

Der var dermed ca. 20 meters afstand mellem de to politikere, der jo har meget afvigende holdninger til mangt og meget, og jeg har bevidnet at begge har ben i næsen, f. eks. tolererer Johanne ikke at man "pisser hende op og ned ad ryggen" og jeg har også set Lars træde i karakter og uddele lussinger, hvis det har været nødvendigt.

Fire gange ( 4 ) så jeg Johanne knipse højlydt med fingrende medens hun kiggede på Lars og når hun fik kontakt lavede hun trutmund og slog taktfast mod læberne med pege- og langemand, som et tydeligt signal om, at nu var det altså tid til en smøg ;-)

Hver gang sprang Lars op, hankede op i smøgerne og begav sig ud af salen sammen med Johanne.

Min pointe er - man kan godt være uenige om noget, men være pot og pande i andre sammenhænge - det er god stil :D

Mht. til mig selv og FJ Club, så er der ingen der kan se det, men jeg har haft benzin i blodet fra tidlig barndom.

Da jeg som 17-årig købte min første bil med nummerplader var det nummer 10 i rækken af motorkøretøjer, idet jeg fra femårs-alderen altid disponerede over bil eller mc til markræs.

Jeg har i hele mit voksne liv haft MC, og har flere gange forsøgt at komme i social kontakt med ligesindede - hver gang er det strandet på at det faktisk var noget andet end motorcyklerne, der havde den største interesse for de andre, så jeg trak mig igen og fortsatte med at køre alene.

Men da jeg mødte FJ-folket, kunne jeg glædestrålende fortælle kone og venner at jeg nu endelig havde fundet mine soul-mates, og at der selvfølgelig var nogle jeg var mere enige med end andre, men at der ikke var idioter i medlemsskaren ;-)

Lov mig at jeg kan blive ved med at komme med den påstand ;-)

God weekend !

Mvh
Bjarne
Senest rettet af BjarneBach589 12 sep 2015 23:20, rettet i alt 1 gang.
BjarneBach589
FJR 1300 RP28 - 2017
Brugeravatar
Ghost641
Indlæg: 131
Tilmeldt: 21 apr 2015 00:29
Geografisk sted: Vallensbæk
Model: FJR 1300 RP13
Årgang: 2006

Re: Johanne & Lars

Indlæg af Ghost641 »

Tak for de vise ord Bjarne.

Jeg bakker helt op om dette og håber vi fortsat har en driftig klub, hvor fællesskabet trives og at vi kan hjælpe hinanden.

God weekend :)
Henrik
FJR 1300A - RP13 - Silver Storm.
Brugeravatar
russer467
Indlæg: 121
Tilmeldt: 20 apr 2015 23:28
Model: FJ 1200 3CW
Årgang: 1989

Re: Johanne & Lars

Indlæg af russer467 »

BjarneBach589 skrev:For et par år siden var jeg til kåring af årets sportsmand i Boksen i Herning.

Medlemmer af FJ-Club og lignende var henvist til tribunerne, mede...............
Men da jeg mødte FJ-folket, kunne jeg glædestrålende fortælle kone og venner at jeg nu endelig havde fundet mine soul-mates, og at der selvfølgelig .........., men at der ikke var idioter i medlemsskaren ;-)

Lov mig at jeg kan blive ved med at komme med den påstand ;-)

God weekend !

Mvh
Bjarne
Du har ikke mødt mig endnu :lol:

Ellers super godt og flot skrevet
FJ 1200 3cw årg 1989 "Smølferaketten"
Brugeravatar
BjarneBach589
Indlæg: 123
Tilmeldt: 20 apr 2015 23:04
Model: FJR 1300 RP28
Årgang: 2017

Re: Johanne & Lars

Indlæg af BjarneBach589 »

Jeg har faktisk mødt dig på sverigesturen og fastholder min påstand :D
BjarneBach589
FJR 1300 RP28 - 2017
Brugeravatar
russer467
Indlæg: 121
Tilmeldt: 20 apr 2015 23:28
Model: FJ 1200 3CW
Årgang: 1989

Re: Johanne & Lars

Indlæg af russer467 »

BjarneBach589 skrev:Jeg har faktisk mødt dig på sverigesturen og fastholder min påstand :D
Av det må være demens light jeg lider af :D
FJ 1200 3cw årg 1989 "Smølferaketten"
Besvar