Bestilling fra www.fjclub.co.uk

Generel Debat og info. Funstuff, turbeskrivelser og rejsetips.
Besvar
Palle686

Bestilling fra www.fjclub.co.uk

Indlæg af Palle686 »

Hej,

Har nogen prøvet at bestille fra den engelske FJ klub?

På deres hjemmeside http://www.fjcatalogue.com er der et link til en prisberegner for fragten.

Bruger man den, får man nogle helt vanvittigt dyre forsendelsespriser. Jeg har skrevet til 'Doc' som bestyrer biksen derovre og spurgt om fragtpriserne kan være rigtige. Det bekræftede han, og han virkede ikke rigtigt som om det var noget han gad undersøge yderligere eller gøre noget ved.

De har flere gode dele, men fragtprisen gør desværre at det er helt urealistisk at bestille noget :cry:
Brugeravatar
FJens260
Indlæg: 237
Tilmeldt: 19 apr 2015 12:27
Model: FJR 1300 RP28
Årgang: 2016

Re: Bestilling fra www.fjclub.co.uk

Indlæg af FJens260 »

Hej Palle

Det har tidligere været sådan, at man skulle være medlem for at kunne handle hos: fjclub.co.uk
Der er før blevet "samlet sammen" af et medlem her fra klubben, så kan man jo deles om fragten. Da jeg købte der, var det Søren (sfejlberg12) men om han gør det mere ved jeg ikke :?:
Jens

En lille drøm udlevet, er bedre end en stor kun drømt ;)
Palle686

Re: Bestilling fra www.fjclub.co.uk

Indlæg af Palle686 »

Hej Jens,

Jeg er medlem der (hvilket jeg nu fortryder, da det ikke kan betale sig at handle hos dem).

F.eks. ville jeg gerne købe en forskærm hos dem og der løb fragten op i DKK 700,- :shock:

Det bekræftede 'Doc' var rigtigt...

Jeg har købt langt større og tungere ting fra f.eks. Ebay i England og der har fragten altid været normal. Det virker nærmest som om den engelske FJ klub ikke gider have besværet med at sende til udlandet.
Brugeravatar
FJens260
Indlæg: 237
Tilmeldt: 19 apr 2015 12:27
Model: FJR 1300 RP28
Årgang: 2016

Re: Bestilling fra www.fjclub.co.uk

Indlæg af FJens260 »

Det lyder da godt nok helt vildt :shock: :shock: :roll:
Ville jo stadig være dyrt selv om man var en 2-3 stykker om det :(
Jens

En lille drøm udlevet, er bedre end en stor kun drømt ;)
Brugeravatar
Carsten198
Indlæg: 80
Tilmeldt: 21 apr 2015 20:51
Geografisk sted: Jægerspris
Model: FJR og XJR 1300
Årgang: 2006

Re: Bestilling fra www.fjclub.co.uk

Indlæg af Carsten198 »

Jo, men som Palle siger, hvis det handler om at de ikke gider at sende - så er det jo forklaringen....
Husk: vi kører MC for sjov
Besvar