Nyt batteri tager noget andet med sig

Generel Debat og info. Funstuff, turbeskrivelser og rejsetips.
Brugeravatar
cavione100
Administrator
Indlæg: 304
Tilmeldt: 21 apr 2015 09:06
Geografisk sted: Ribe, Sønderjylland
Model: FJ 1200
Årgang: 1991

Nyt batteri tager noget andet med sig

Indlæg af cavione100 »

Nå, så fik FJR'en lige et nyt batteri - det kunne godt høres. Efter ca. 1½ måned under overtrækket sprang han igang næsten inden motoren havde kørt en omgang. Herligt.

Bare ærgerligt, at man nok bliver en lille smule våd nu, for lyden af en glad mc der gerne vil ud og køre kan man jo ikke sidde overhørig. Så man er nok nødt til lige at tulle en lille "sidste-tur-i-år"-tur :P

Billede

Den kalder sgu' på en når den står sådan, og hyler lidt med sin typiske Yamaha-lyd ikk? :lol:

Ses til foråret, om ikke før!

C
Brugeravatar
Ghost641
Indlæg: 131
Tilmeldt: 21 apr 2015 00:29
Geografisk sted: Vallensbæk
Model: FJR 1300 RP13
Årgang: 2006

Re: Nyt batteri tager noget andet med sig

Indlæg af Ghost641 »

Hej Carsten

Er din FJR født med det røde lys i LCD panelet ? Eller er det noget du selv har monteret ?
Kan godt forestille mig det måske er en anelse besværligt ?!

Hilsen
Henrik
FJR 1300A - RP13 - Silver Storm.
Brugeravatar
cavione100
Administrator
Indlæg: 304
Tilmeldt: 21 apr 2015 09:06
Geografisk sted: Ribe, Sønderjylland
Model: FJ 1200
Årgang: 1991

Re: Nyt batteri tager noget andet med sig

Indlæg af cavione100 »

Hej Henrik

Jow, det er lidt besværligt, da kåben inkl. masken skal helt af først. Men lækkert bagefter. Det er en fryd at se på, og også meget pænere end man kan vise på billeder.

Jeg skrev lidt om det i det gamle forum - tjek evt. der engang:

http://www.fjclub.dk/oldforum/viewtopic ... A6ft#p4115" onclick="window.open(this.href);return false;

C

PS Og jeg blev slet ikke våd! Der var lækker solskind i Ribe. De sorte skyer hang 5km væk i alle retninger bortset fra mod vest, hvor dæmningen satte en begrænsning for udfoldelserne :-)

Billede
Brugeravatar
BjarneBach589
Indlæg: 123
Tilmeldt: 20 apr 2015 23:04
Model: FJR 1300 RP28
Årgang: 2017

Re: Nyt batteri tager noget andet med sig

Indlæg af BjarneBach589 »

Hej Carsten

Der er ikke noget at sige til at du er blevet formand i en klub for Touring-motorcykler, når en søndagstulletur ligger i omegnen af 500 km :D

Eller har jeg misforstået noget, jeg mener - bor du ikke i Storvorde ?

Fortsat god søndag !

https://www.google.dk/maps/dir/9280+Sto ... d55.326936
BjarneBach589
FJR 1300 RP28 - 2017
Brugeravatar
FJens260
Indlæg: 237
Tilmeldt: 19 apr 2015 12:27
Model: FJR 1300 RP28
Årgang: 2016

Re: Nyt batteri tager noget andet med sig

Indlæg af FJens260 »

.
Formanden bør nok få webmaster til at rette lidt i medlemslisten :oops: ;)

Jeg ville også ha været ud og køre i dag, men jakken kunne ikke nå omkring både mig og sofaen :oops: :oops: :oops: :oops:
Jens

En lille drøm udlevet, er bedre end en stor kun drømt ;)
Brugeravatar
cavione100
Administrator
Indlæg: 304
Tilmeldt: 21 apr 2015 09:06
Geografisk sted: Ribe, Sønderjylland
Model: FJ 1200
Årgang: 1991

Re: Nyt batteri tager noget andet med sig

Indlæg af cavione100 »

Hej Bjarne

Jow, jeg har da stadig adresse ved Aalborg.
Pga. Niculinas job i Ribe har vi pt. lejet et hus i Spandet, som ligger 10-12km fra Ribe, så turen ud til Kammerslusen i dag var nu ikke helt så lang som man måske kunne tro :lol:

Tror nu egentlig godt jeg kunne have taget den lange tur - kunne godt mærke at jeg havde savnet 2-hjul'eren lidt 8-)

Jens: Du kan få en af mine aflagte, den skulle nok kunne nå rundt om både dig og sofaen. Vi kan jo ikke ha at du ikke kommer ud i den friske luft engang imellem - det er jo så sjældent du kører :P

C
Brugeravatar
Fjolle14
Indlæg: 138
Tilmeldt: 20 apr 2015 21:56
Model: FJR
Årgang: 2009

Re: Nyt batteri tager noget andet med sig

Indlæg af Fjolle14 »

Jeg spekuler på om du har fået lavet den om til el og hvis så er det s.. et ok batteri???
Er det røde ly tegn på at det er en el MC???
Har du så også fået lavet den om med automatisk el gear???
Ups det var hele 3 ting som et kinder æg så jeg kan ikke finde på flere spørgsmål :lol: :lol: :?:
Hilsen Fjolle
FJR 1300 - 2009 - Ocean deep blue
Brugeravatar
BjarneBach589
Indlæg: 123
Tilmeldt: 20 apr 2015 23:04
Model: FJR 1300 RP28
Årgang: 2017

Re: Nyt batteri tager noget andet med sig

Indlæg af BjarneBach589 »

Jamen det forklarer jo alt - hvordan går det med integrationen i det sønderjyske - der er man jo tilflytter de første par generationer :D

Har du et link på de forkromede styrendevægte - min nye BlueBerry har eftermonterede Daytona varmegreb, hvilket efterlader et hæsligt mellemrum mellem vægte og greb idet Daytonagrebet er smallere end de originale.
BjarneBach589
FJR 1300 RP28 - 2017
Brugeravatar
cavione100
Administrator
Indlæg: 304
Tilmeldt: 21 apr 2015 09:06
Geografisk sted: Ribe, Sønderjylland
Model: FJ 1200
Årgang: 1991

Re: Nyt batteri tager noget andet med sig

Indlæg af cavione100 »

Hej begge

Fjolle: Jeg elsker kinderæg. Men hader kickstarter. Jeg bor i sønderjylland for at få førstnævnte billigt, og for sidstnævnte har jeg købt en mc med el-starter. Det skulle du prøve en dag - det er ret lækkert 8-)

Bjarne: Vi har været til naboens fødselsdag i fredags, og til vildtfest i lørdags, så vi er allerede godt integreret nu :P

Vægtene får jeg lavet i Tyskland, og kan godt bestille et sæt til dig. Du kan selv bestemme layout hvis du f.eks. gerne vil have kraven tættere ind mod styret - man laver bare en tegning med mål på. Prisen er 600,- så de er ikke i den billigste ende, og kan måske købes billigere et andet sted (?) Sig til hvis det er. PS: De er ikke forchromede, men lavet i poleret rustfri stål.

PPS: Jeg kender ikke lige længderne på de forskellige håndtag. Jeg har selv sat et sæt Saito-håndtag på, og mener også at de er en smule kortere end de originale (?). På første billede kan du se jeg har sat sådan nogle på, og vægtene passer stadigvæk (på billedet nedenfor sidder de originale håndtag på). Der er ikke meget arbejde i at hive håndtagene af og lime nogle nye på med varmefast silicone. Evt. kunne du endda nøjes med at hive dine håndtag af, og lime dem på igen der hvor de skal sidde?

Til alle andre der måtte læse dette: De originale håndtag er IKKE nemme at hive af! Jeg forestiller mig at de nok bliver ødelagt i varmetrådene hvis man prøver. Jeg købte til min istedet et brugt styr til venstre og en gasrulle med overfald til højre side på Ebay, så jeg stadig har de originale i OK tilstand. Kan ikke li' at ødelægge noget der ikke fejler noget :roll:
Og så spørger nogen måske: Hvorfor dælen hev du dem af hvis de var OK? Svaret er: 07' modellen, som min er, er alt for stram i gashåndtaget fra fabrikken og håndtagene er samtidig alt for glatte. Saito'erne er i blødere gummi og lidt tykkere. De er MEGET skønnere at køre med, også selvom jeg har fået lettet modstanden lidt på anden vis... Og som det kan anes på første billede, passer elektronikken perfekt ned i samme hul som de originale 8-)

Mvh

C

Billede
Brugeravatar
BjarneBach589
Indlæg: 123
Tilmeldt: 20 apr 2015 23:04
Model: FJR 1300 RP28
Årgang: 2017

Re: Nyt batteri tager noget andet med sig

Indlæg af BjarneBach589 »

Tak for fyldigt svar - jeg får BlueBerry målt op en af dagene :D
BjarneBach589
FJR 1300 RP28 - 2017
Brugeravatar
cavione100
Administrator
Indlæg: 304
Tilmeldt: 21 apr 2015 09:06
Geografisk sted: Ribe, Sønderjylland
Model: FJ 1200
Årgang: 1991

Re: Nyt batteri tager noget andet med sig

Indlæg af cavione100 »

Faldt lige over det her billede jeg tog dengang jeg skiftede håndtagene:

Billede

El lille PS hvis man gør som jeg: Saito-håntagene (og sikkert også alle andre uoriginale varmehåndtag) kan IKKE kobles på den originale elektronik - hvis man gør det yder håndtagene ikke tilnærmelsesvis det de skal - jeg gætter på at spændingen til de originale håndtag er helt anderledes. Min første tanke var at de originale nok er seriekoblet, men sådan hænger det sikkert ikke sammen :roll:

Mvh

Carsten
Brugeravatar
BjarneBach589
Indlæg: 123
Tilmeldt: 20 apr 2015 23:04
Model: FJR 1300 RP28
Årgang: 2017

Re: Nyt batteri tager noget andet med sig

Indlæg af BjarneBach589 »

Lige et par nysgerrige spørgsmål angående din 07 RP13:

Har du udskiftet instrumentbordet, idet du jo har sorte ringe omkring instrumenterne, der jo først blev introduceret i 2008 ?

Kan man ændre udvekslingen på gasrullen så den opfører sig som på RP04, RP08, RP11 og på RP13 fra produktionsår 2008 og fremefter ?

Set i lyset af de nye afgifter overvejer jeg nemlig at sælge BlueBerry og anskaffe mig en RP13 fra 2006 eller 2007 i den blå farve, men har betænkeligheder omkring udvekslingen på gasrullen på netop disse årgange.

Mvh
Bjarne
BjarneBach589
FJR 1300 RP28 - 2017
Brugeravatar
cavione100
Administrator
Indlæg: 304
Tilmeldt: 21 apr 2015 09:06
Geografisk sted: Ribe, Sønderjylland
Model: FJ 1200
Årgang: 1991

Re: Nyt batteri tager noget andet med sig

Indlæg af cavione100 »

Hej Bjarne

Urene blev malet matsorte da jeg fik malet resten af cyklen 8-)

Mht. gasrullen har jeg købt en indsprøjtning fra en RP11, men jeg har ikke fået sat den på endnu. Tanken er at det progressive halløj de har lavet på 7'eren måske er årsagen til miseren. Dyser og TPS skal selvfølgelig flyttes over fra den originale, men måske bliver der lidt problemer med indsprøjtningens "mapping", men det kan jeg desværre ikke udtale mig om endnu - det må prøves en dag 8-)

Jeg gav min den lidt store tur den første vinter jeg havde den, med adskillelse og opsmøring af akslerne gennem spjældhusene og tilhørende rengøring. Og prøvede første sæson også med lidt tyndere mange-trådede nylonbelagte inder-wire's fra Techni-Cable, som løb helt fantastisk godt i kabelgangene. Opgaven med at adskille osv. er temmelig besværlig, primært fordi spjæld-bladene er isat med skruer der er fastnittet på bagsiden og som - selvom nitte-hovedet er slebet af - stadig sidder så fast, at man bliver nødt til at bore og bruge bolt-udtrækker til at få de fleste af dem ud. Så i givet fald: spring dette led over. Ulempen svarer ikke til belønningen. Eneste fordel for mig nu, er at bladene sidder med torx-skruer og forholdsvis let kan tages ud nu, hvis jeg skulle få lyst til det :D

Billede

Jeg vil foreslå du nøjes med at løsne fjederen 1 omgang når du kommer så vidt. Det gøres ret let oppefra, ved at vippe fjeder-palen "ud over kanten" - så tager den selv en omgang og griber fat igen. Hvis den bliver for løs efter den manøvre, kan man med lidt snilde trække den tilbage igen med noget ståltråd. Dvs.: bare tanken og varmecoveret af, så kan du vippe den rundt med en skruetrækker eller en spidstang. Og få så endelig sat et sæt Saito håndtag (eller lignende) på også :D

En opsmøring af gaskablerne og rullen ved håntaget med silicone er også en god tilføjelse i samme ombæring. Når du alligevel har tanken af, så hiv kablerne fra håndtaget tilbage oss', og sprøjt siliconeolie ned gennem dem. Pas på kablerne ikke falder af ned på indsprøjtningen medens du makker med det. Især lukkekablet er besværligt at sætte på igen hvis det falder af (læs: jeg vil nødigt påtage mig rollen :cry: ) Sæt evt. noget lærredstape nedenom kablerne, så de ikke kan bevæge sig så meget på indsprøjtningen medens der makkes.

Mvh

Carsten
Brugeravatar
BjarneBach589
Indlæg: 123
Tilmeldt: 20 apr 2015 23:04
Model: FJR 1300 RP28
Årgang: 2017

Re: Nyt batteri tager noget andet med sig

Indlæg af BjarneBach589 »

Tak for svar....jeg tager lige en sæson på RP11'eren, så må vi se om der kan blive til en RP13 fra 2008 efterfølgende.

Men ser frem til at høre om erfaringerne med at skifte indsprøjtningssystemet ud med det fra en RP11.

Jeg kan læse mellem linierne at du heller ikke er helt tilfreds med gasresponsen på 07 versionen.
BjarneBach589
FJR 1300 RP28 - 2017
Brugeravatar
cavione100
Administrator
Indlæg: 304
Tilmeldt: 21 apr 2015 09:06
Geografisk sted: Ribe, Sønderjylland
Model: FJ 1200
Årgang: 1991

Re: Nyt batteri tager noget andet med sig

Indlæg af cavione100 »

Hej Bjarne

Jow, gasresponsen synes jeg er formidabel - den reagerer øjeblikket når man rører ved den, og det kan jeg egentlig godt li' - det er lidt frækt :lol:

Men gassen er fra starten af alt for tung at trække - og kun guderne (og måske også et par enkelte fyre fra solens rige) ved hvorfor man samtidig har valgt at sætte glatte håndtag på når man nu var igang :twisted:

En løsere fjeder, og nogle gode håndtag, så spiller det rigtig fint synes jeg.
På 06-07 årgangene er det iøvrigt også en god ting lige at skifte slave-cylinderen til koblingen til en tidligere/senere model, så den del også kommer på komfort-niveau med de andre :shock:

Jeg planlægger at sælge min om et år eller to, men så har den nok kørt i underkanten af 70 tkm vil jeg gætte på - hvis det ellers var noget :lol:
Nå, den tid den sorg. Og så vil nogen måske igen spørge: Hvorfor dælen nu det? Den ENESTE forklaring på det er at jeg VIL have mig en båd indenfor de næste par år, og den jeg kigger efter kan desværre ikke fås indenfor mit budget hvis jeg ikke gør noget drastisk først. Så må jeg bagefter se hvad der kan blive råd til mht. MC. Heldigvis har jeg jo så en fin FxJr 1250 (tror nok de hedder sådan i den udgave) som jeg kan trøste mig med hvis der ikke bliver plads til både båd og FJR.

Mvh
Carsten
Brugeravatar
FJens260
Indlæg: 237
Tilmeldt: 19 apr 2015 12:27
Model: FJR 1300 RP28
Årgang: 2016

Re: Nyt batteri tager noget andet med sig

Indlæg af FJens260 »

cavione100 skrev:Hej Bjarne

Urene blev malet matsorte da jeg fik malet resten af cyklen 8-)

Mht. gasrullen har jeg købt en indsprøjtning fra en RP11, men jeg har ikke fået sat den på endnu. Tanken er at det progressive halløj de har lavet på 7'eren måske er årsagen til miseren. Dyser og TPS skal selvfølgelig flyttes over fra den originale, men måske bliver der lidt problemer med indsprøjtningens "mapping", men det kan jeg desværre ikke udtale mig om endnu - det må prøves en dag 8-)

Jeg gav min den lidt store tur den første vinter jeg havde den, med adskillelse og opsmøring af akslerne gennem spjældhusene og tilhørende rengøring. Og prøvede første sæson også med lidt tyndere mange-trådede nylonbelagte inder-wire's fra Techni-Cable, som løb helt fantastisk godt i kabelgangene. Opgaven med at adskille osv. er temmelig besværlig, primært fordi spjæld-bladene er isat med skruer der er fastnittet på bagsiden og som - selvom nitte-hovedet er slebet af - stadig sidder så fast, at man bliver nødt til at bore og bruge bolt-udtrækker til at få de fleste af dem ud. Så i givet fald: spring dette led over. Ulempen svarer ikke til belønningen. Eneste fordel for mig nu, er at bladene sidder med torx-skruer og forholdsvis let kan tages ud nu, hvis jeg skulle få lyst til det :D

Billede

Jeg vil foreslå du nøjes med at løsne fjederen 1 omgang når du kommer så vidt. Det gøres ret let oppefra, ved at vippe fjeder-palen "ud over kanten" - så tager den selv en omgang og griber fat igen. Hvis den bliver for løs efter den manøvre, kan man med lidt snilde trække den tilbage igen med noget ståltråd. Dvs.: bare tanken og varmecoveret af, så kan du vippe den rundt med en skruetrækker eller en spidstang. Og få så endelig sat et sæt Saito håndtag (eller lignende) på også :D

En opsmøring af gaskablerne og rullen ved håntaget med silicone er også en god tilføjelse i samme ombæring. Når du alligevel har tanken af, så hiv kablerne fra håndtaget tilbage oss', og sprøjt siliconeolie ned gennem dem. Pas på kablerne ikke falder af ned på indsprøjtningen medens du makker med det. Især lukkekablet er besværligt at sætte på igen hvis det falder af (læs: jeg vil nødigt påtage mig rollen :cry: ) Sæt evt. noget lærredstape nedenom kablerne, så de ikke kan bevæge sig så meget på indsprøjtningen medens der makkes.

Mvh

Carsten
Hej

Kan huske der engang var en her på forum, der mente det blev lidt kedeligt med alle de FJR´er :( for så skulle der jo ikke skrues mere :o :roll: ;)
Jens

En lille drøm udlevet, er bedre end en stor kun drømt ;)
Brugeravatar
cavione100
Administrator
Indlæg: 304
Tilmeldt: 21 apr 2015 09:06
Geografisk sted: Ribe, Sønderjylland
Model: FJ 1200
Årgang: 1991

Re: Nyt batteri tager noget andet med sig

Indlæg af cavione100 »

Ja, det var ihvertfald ikke mig der skrev det :lol:

Iøvrigt må det da være en der samtidig synes det er kedeligt at køre - måske var det en der kører/kørte H.... eller B.. ? :P
Nå, tænker nu også at det var i det gamle forum, så det tæller vel ikke mere :roll:

Carsten
Brugeravatar
isy98
Indlæg: 30
Tilmeldt: 21 apr 2015 00:13
Model: Mazda Mx5 NC
Årgang: 2006

Re: Nyt batteri tager noget andet med sig

Indlæg af isy98 »

Hej Carsten, før Gudumholm, nu Spandet næsten Ribe.

Mht. båd, hvad går I efter til den tid?
Ikke at jeg har nogen til salg, bare lidt nysgerrig da vi før mc'en blev den foretrukne sejlede i mange år. 8-)
Hils Niculina!
Og tak for sidst. :D
Remember, tomorrow`s the first day in the rest of your life! :D
Brugeravatar
cavione100
Administrator
Indlæg: 304
Tilmeldt: 21 apr 2015 09:06
Geografisk sted: Ribe, Sønderjylland
Model: FJ 1200
Årgang: 1991

Re: Nyt batteri tager noget andet med sig

Indlæg af cavione100 »

Hej Ib

I lige måde - det var skie' hyggelig 8-)

Min umiddelbare tanke er en LM 33, som har aflukkelig pilothus udover cockpit'et - f.eks. den her:
http://www.scanboat.com/dk/BoatSaleAdve ... r=15025261

Måske senere en opgradering til sejlbåd a'la Jeanneau (eller Bavaria) fra midt 40'erne-fod og opefter.

Det er det jeg kigger på indtil videre - er først klar til springet om et par år, tror jeg.

Hvad har I sejlet med?

Mvh
Carsten
Brugeravatar
BjarneBach589
Indlæg: 123
Tilmeldt: 20 apr 2015 23:04
Model: FJR 1300 RP28
Årgang: 2017

Re: Nyt batteri tager noget andet med sig

Indlæg af BjarneBach589 »

I mine unge år, medens ungerne var små, havde Lone og jeg også sejlbåd.

Omkostningerne er store i de år, så valget faldt på en Maxi77, og hvis du vælger den, får du råd til både RP23'er og sejlbåd :D :D

Eneste ulempe er at man skal leve med lidt mobning fra visse andre sejlere, da det skulle vise sig at denne bådtype var bådfolkets svar på datidens Skoda 105 LS - altså den med bagagerum foran og sidehængslet klap.

Der var en der dristede sig til at sige: Ja det er en fin båd til familien, men den har to små fejl: Den kan ikke sejle før der er meget vind, og når der er meget vind, kan den ikke sejle :lol:

En anden stod tankefuld et minuts tid, da jeg præsenterede ham for vidunderet, hvorefter han sagde: Brænd den !

Skulle du blive mobbet rykker Ghost og Jens ud, og så er det problem jo løst :D

Skulle du vælge den bådtype du har set på, er jeg klar til at bytte en uge eller to hver sommer med den FJR jeg kører på, så du er altid sikker på at ferieturen kan afvikles på en passende MC :D
BjarneBach589
FJR 1300 RP28 - 2017
Teddy22
Indlæg: 64
Tilmeldt: 21 apr 2015 18:49
Model: FJ 1200 3XW
Årgang: 1992

Re: Nyt batteri tager noget andet med sig

Indlæg af Teddy22 »

Ja overskriften på denne "tråd" er i det mindste meget rammende nemlig: "nyt batteri tager noget andet med sig" :D :D :D :D :D :D
Go' weekend
Teddy
Brugeravatar
cavione100
Administrator
Indlæg: 304
Tilmeldt: 21 apr 2015 09:06
Geografisk sted: Ribe, Sønderjylland
Model: FJ 1200
Årgang: 1991

Re: Nyt batteri tager noget andet med sig

Indlæg af cavione100 »

Ja, formuleringen af overskriften kom da vist til at passe meget godt :lol:

Bjarne:
Maxi77 ser da ellers ud til at være en fin lille båd, som nogle har haft mange års glæde af ser det ud til - når man lige googler det. Måske var den bare lidt for "underdrejet" til Jeres behov? 8-)

Skønt med lidt FJR backup der, hvis jeg ellers kan få mig selv til at låne båden ud når engang jeg får sådan en :D Det er dog nok lidt mere tvivlsomt at jeg kan få mig selv til det, men det er jo en anden sag :P

Mvh

Carsten
Brugeravatar
BjarneBach589
Indlæg: 123
Tilmeldt: 20 apr 2015 23:04
Model: FJR 1300 RP28
Årgang: 2017

Re: Nyt batteri tager noget andet med sig

Indlæg af BjarneBach589 »

Jamen vi havde Maxien i syv år og var supergodt tilfredse, men man må altså leve med mobberiet.

Faktisk sejler den rigtig godt, men er en smule underrigget og er derfor egnet til nybegyndere.

I den størrelse kan man sejle den helt alene også uden motor - altså kun for sejl.

Byttetilbudet står ved magt ;-)
BjarneBach589
FJR 1300 RP28 - 2017
Brugeravatar
cavione100
Administrator
Indlæg: 304
Tilmeldt: 21 apr 2015 09:06
Geografisk sted: Ribe, Sønderjylland
Model: FJ 1200
Årgang: 1991

Re: Nyt batteri tager noget andet med sig

Indlæg af cavione100 »

Hej

Tænkte at det nok var passende lige at supplere under denne tråd med sidst nyt om det med at "...tage noget andet med sig" :lol:

Jeg har de sidste par uger forhandlet mig frem til at købe denne her lille båd til en fornuftig penge, så jeg kan slippe afsted med at beholde FJR'en 8-) :

Billede

Det bliver s.. skægt at prøve det med at sejle :D

Mvh

Carsten
Brugeravatar
isy98
Indlæg: 30
Tilmeldt: 21 apr 2015 00:13
Model: Mazda Mx5 NC
Årgang: 2006

Re: Nyt batteri tager noget andet med sig

Indlæg af isy98 »

Tillykke med den, flot kvalitets båd der også kan sejle! Lidt flere fakta, motor Volvo 2003 43hk? Sejl? 1991? Hvor skal I have den liggende? Er den købt i DK? :D
Remember, tomorrow`s the first day in the rest of your life! :D
Besvar