Ophørsudsalg - SOLGT

Køb og salg af reservedele.
Besvar
Benny64

Ophørsudsalg - SOLGT

Indlæg af Benny64 »

Hej.

Under den sidste gennemgang af krydekælderen dukkede der lidt stumper op som Jeg jo lige så godt kan se om Jeg kan slå lidt mønt på ;)

Jeg gider ikke bøvle med posten, så tingene skal hentes her, evt. kan Jeg smide noget af i nærheden af Århus eller Kbh. ved lejlighed.

Der var bl.a. nogen sideskjolde. et instrumentpanel, og venstre inderpanel til kåben.
Samlet pris for plastikdelene 500,-

Billede

Og så var der et komfortsæde som er ompolstret og ombetrukket. det egner sig fortrinligt til en FJ chauffør med korte ben og en kone med med stive knæ. Pris 800,-

Billede

Mvh. Bæ9
Senest rettet af Benny64 08 sep 2015 18:55, rettet i alt 2 gange.
FJesper375

Re: Ophørsudsalg

Indlæg af FJesper375 »

Bæ9

Jeg nehmer plastikdelene. Jeg går ud fra, at de kan ligge på mit lager i krybekælderen i en kortere periode.
Når det er forsvarligt at jeg kan køre vender jeg tilbage.

Det håber jeg er OK??

Jesper

Komfortsædet, med bund? Er der et fabrikat?
Benny64

Re: Ophørsudsalg

Indlæg af Benny64 »

FJesper375 skrev:Jeg går ud fra, at de kan ligge på mit lager i krybekælderen
Jesper

"Dit lager i MIN krybekælder" nu strammer Du den vist :roll:

Men OK, Jeg ved jo at Du ikke videresælger til mere end Du selv har givet, så de kan godt ligge her indtil Du bliver mobil igen ;)

Sædet er fremstillet på den originale sædebund, her: http://www.motorrad-sitzbank-kiel.de/ til den nette sum af kr. 2.300,- og det er i øvrigt solgt :cry:

Bæ9
FJesper375

Re: Ophørsudsalg

Indlæg af FJesper375 »

Benny

Tak for linket om komfortsædet.

Nahtbild/Ziernähte: 60,-€, hvad er det??? dekorative syninger??

Wasserschutzservice: 35,-€ Hvad er det?? Tilsvarende som siloxan eller sylanimprægnering af murværk?


Og c-føli. Tak for opmagasinering i krybekælderen.

Hilsener

Jesper
Brugeravatar
Allan377
Indlæg: 114
Tilmeldt: 22 apr 2015 16:02
Model: FJR 1300 RP13
Årgang: 2016

Re: Ophørsudsalg

Indlæg af Allan377 »

Hej Jesper

Var det ikke en forskærm du manglede - den er da lidt vigtigere :?: eller hva :lol:

Hilsen
Allan
Baby nr. 1 - min FJR 1300 RP13 :lol:
FJesper375

Re: Ophørsudsalg

Indlæg af FJesper375 »

Hej Allan

Jeg mangler en sort forskærm, de 2 plastikdele agter, det ene af mine sidestykker er revnet.

Når der så kommer et godt tilbud fra min krybekælder - så slår jeg til.

Jeg mangler fortsat en sort forskærm
:-)


hilsener

jesper
FJesper375

Re: Ophørsudsalg - SOLGT

Indlæg af FJesper375 »

Kære alle

I denne WE har jeg, med chauffør, været i Århus for at besøge et af mine børnebørn + hendes forældre. Hun havde fødselsdag og c-føli fik hun en MC fra den stolte morfar.

I Århus tikkede en SMS eller mail ind, som har gjort at jeg igen tror på at der er noget rigtig godt i denne klub. De plastikvarer som jeg midlertidigt har fået lagt på lager i min krybekælder, er afleveret ved døren af sælger, uden jeg vidste det, og uden forudgående aftale. En helt utrolig service.

Det er for mørkt nu til at jeg kan få et overblik over varernes stand; og det er i denne forbindelse helt ligemeget.

Det er den klubkultur som jeg altid har været så glad for.

Tak


Hilsener

Jesper
Besvar